کارخانه سجاده فرش مسجد و فروش اینترنتی فرش سجاده ای نمازخانه

سجاده فرش مسجدی پاریس, تولید فرش سجاده ای مساجد - فروش اینترنتی فرش سجاده ای مساجد و نمازخانه ها

کارخانه سجاده فرش مسجد و فروش اینترنتی فرش سجاده ای نمازخانه

سجاده فرش مسجدی پاریس, تولید فرش سجاده ای مساجد - فروش اینترنتی فرش سجاده ای مساجد و نمازخانه ها

مشخصات بلاگ

بزرگترین تولید کننده انواع فرش سجاده‌ای مساجد و سجاده فرش مسجد به همراه بهترین قیمت فرش سجاده ای در تهران، کاشان و مشهد و... فرش محرابی و تشریفاتی و فروش اینترنتی فرش سجاده ای . سجادة صلاة - تولید سجاده فرش کاشان با بهترین قیمت فرش سجاده ، فرش مساجد و نمازخانه ها - mosque carpet

فرش سجاده ای کاشان

دوشنبه, ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۰۹:۲۵ ق.ظ

"فرش سجاده ای کاشان"

فرش سجاده ای (کاشان) که مخصوص نماز خانه ها و مساجد تولید می گردد به دو طرح سجاده فرش محراب دار( فرش سجاده ای محرابی) و طرح سجاده فرش تشریفات (فرش سجاده ای تشریفاتی) تولید می گردد.

  
هر یک از فرش های سجاده ای با شانه و تراکم های مختلفی با جنس نخ متفاوتی تولید می گردد.مقاله پیش رو تاریخچه پیدایش فرش ماشینی در ایران را نشان میدهد که منبع ان وبسایت معروف ویکی پدیا می باشد که با خواندن این مطلب اصالت و سابقه فرش سجاده ای کاشان اشکار خواهد شد :
تاریخچه فرش ماشینی در کشور ایران نشان می‎دهد که این محصول در ایران عمری تقریباً ۴۰ ساله دارد. در ابتدای دهه پنجاه اولین فرش ماشینی تولید داخل در کارخانجات مخمل و ابریشم کاشان توسط ماشین‎های مخمل بافی ژاکارد و با الیاف مصنوعی براق و پرز نسبتاً کوتاه و وزن سبک، بافته و روانه بازار گردید. همزمان با آن عده‎ای از تجار، فرش‎هایی با همین مشخصات و تا حدی مرغوب‎تر از کشور بلژیک وارد بازار ایران نمودند و سلیقه ایرانی را با پدیده فرش ماشینی آشنا کردند. با مشاهده استقبال نسبتاً مطلوبی که مردم از فرش ماشینی به عمل آوردند صاحبان گروه صنعتی بهشهر (خاندان لاجوردی) که از کارخانه‎داران و سرمایه‎گذاران خوشنام کشور بودند، اقدام به تاسیس شرکت بزرگی به نام شرکت صنایع کاشان (فرش راوند) نمودند که فعالیت آن در زمینه تولیدات مواد مرتبط با فرش و همچنین خود فرش ماشینی بود و اولین محصول آن در سال ۱۳۵۳ به بازار عرضه شد. این محصول با نمونه‎های قبلی کاملاً متفاوت و شباهت‎های زیادی به فرش دستباف داشت که به خصوص نوع پشمی آن فوق‎العاده مورد اقبال عمومی قرار گرفت.
پس با خواندن این مطلب در می یابیم که صنعت فرش ماشینی و فرش سجاده ای کاشان بیشتر از 40 سال است که در کاشان تولید میشود و کاشان طلایه دار فرش ماشینی ایران است - از این رو شهر کاشان را پایتخت فرش ماشینی ایران نامگذاری کرده اند. کاشان با داشتند بیش از 950 شرکت و کارخانه فرش ماشینی در تولید فرش ماشینی به قطب تولید فرش ماشینی در ایران تبدیل شده که انواع فرش ماشینی از جمله فرش سجاده ای کاشان و یا سجاده فرش کاشان از جمله تولیدات ان میباشد.

جهت دیدن نمونه طرح های فرش سجاده ای کاشان روی عکس زیر کلیک نمایید :

فرش سجاده ای کاشان


فرش سجاده ای کاشان, سجاده فرش کاشان , فرش سجاده کاشان


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی