کارخانه سجاده فرش مسجد و فروش اینترنتی فرش سجاده ای نمازخانه

سجاده فرش مسجدی پاریس, تولید فرش سجاده ای مساجد - فروش اینترنتی فرش سجاده ای مساجد و نمازخانه ها

کارخانه سجاده فرش مسجد و فروش اینترنتی فرش سجاده ای نمازخانه

سجاده فرش مسجدی پاریس, تولید فرش سجاده ای مساجد - فروش اینترنتی فرش سجاده ای مساجد و نمازخانه ها

مشخصات بلاگ

بزرگترین تولید کننده انواع فرش سجاده‌ای مساجد و سجاده فرش مسجد به همراه بهترین قیمت فرش سجاده ای در تهران، کاشان و مشهد و... فرش محرابی و تشریفاتی و فروش اینترنتی فرش سجاده ای . سجادة صلاة - تولید سجاده فرش کاشان با بهترین قیمت فرش سجاده ، فرش مساجد و نمازخانه ها - mosque carpet

۲ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۹ ثبت شده است

شرکت سجاده فرش پاریس کارپت کاشان

کارخانه و مرکز فروش فرش سجاده ای مسجدی | واحد خرید اینترنتی فرش سجاده ای و فرش نمازخانه ها

 

شرکت فرش ماشینی پاریس کارپت ( Mosque Carpet | Masjid mihrab rug mat ) از جمله تخصصی ترین مرکز تولید و فروش فرش سجاده ای مسجدی در ایران اسلامی می باشد که با داشتن بیش از 300 طرح و رنگ متنوع از انواع فرش مسجد در سال 1398 به بزرگترین مرکز تولید و فروش فرش سجاده ای مسجد مبدل گشت.

این شرکت در ناحیه شهرک صنعتی سلیمان صباحی ( industrial city zoon ) واقع در جاده قدیم آران و بیدگل واقع شده و فعالیت حرفه ای و تخصصی خود را با فرش مسجد آغاز نمود. کاشان با داشتن بیش از 1200 کارخانه فرش ماشینی اعم از کوچک و بزرگ به پایتخت فرش ماشینی ایران مشهور است.

 

در نوشتار و پست زیر از فرش سجاده ای, طرح کرمان با رنگبندی های متفاوت : آبی فیروزه ای - سبز یشمی - لاکی زرشکی روناسی - آبی کاربنی - سورمه ای - گردویی یا شکلاتی قابل بافت و تولید می باشد.

سجاده فرش, طرح کرمان :

فروش اینترنتی فرش سجاده ای مساجد - فرش ماشینی پاریس تخصصی ترین کارخانه تولید سجاده فرش مسجدی و فرش نمازخانه

کارخانه تولیدی شرکت سجاده فرش پاریس کاشان  از بزرگترین و برترین تولید کنندگان حرفه ای و تخصصی فرش مسجدی در ایران در سالهای 1396 و 1395 بوده و مفتخریم که در مفروش نمودن مساجد سهمی را عهدار هستیم.

متقاضیان محترم می توانند جهت اطلاع از لیست قیمت فرش سجاده ای مسجدی و یا قیمت فرش مسجدی نمازخانه ای با مدیریت فروش در تماس باشند و همینطور در مورد نحوه فروش اینترنتی فرش سجاده ای مسجدی و دریافت آخرین تصاویر و طرح های فرش محرابی مسجدی اطلاعات لازم را کسب کنند.

 

جهت خرید فرش سجاده ای مسجد می توانید با مدیریت محترم واحد خرید اینترنتی فرش سجاده ای و دریافت مشاوره رایگان در تماس باشید تا شما را با اطلاعات روز اشنا سازند.

 

واحد خرید اینترنتی فرش سجاده ای مسجدی : 09137292938 ( جناب اقای سعید ایزدی )

کارخانه و مرکز خرید سجاده فرش کاشان : 03154750655

آدرس کارخانه : کاشان - جاده قدیم اران و بیدگل - شهرک صنعتی سلیمان صباحی بیدگلی - بلوار چهارم - میدان هییت امنا

https://www.pariscarpet.com/products/view/pid/27/lang/fa

https://www.pariscarpet.com

 

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۱۱ ارديبهشت ۹۹ ، ۰۹:۵۶
سجاده فرش کاشان

فروش اینترنتی فرش سجاده ای مساجد - فرش ماشینی پاریس تخصصی ترین کارخانه تولید سجاده فرش مسجدی و فرش نمازخانه

 


کارخانه تولیدی شرکت سجاده فرش پاریس کاشان  از بزرگترین و برترین تولید کنندگان حرفه ای و تخصصی فرش مسجدی در ایران در سالهای 1396 و 1395 بوده و مفتخریم که در مفروش نمودن مساجد سهمی را عهدار هستیم. کارخانه فرش سجاده ای مسجدی پاریس کارپت به طور تخصصی و حرفه ای در تولید، طراحی ، بافت و نصب انواع فرش نمازخانه ها و فرش سجاده ای مساجد از سال 1392 مشغول به فعالیت بوده که به فضل پروردگار در حال حاضر به یکی از تولید کنندگان برتر فرش مسجد تبدیل گردید.
متقاضیان محترم می توانند جهت اطلاع از لیست قیمت فرش سجاده ای مسجدی و یا قیمت فرش مسجدی نمازخانه ای با مدیریت فروش در تماس باشند و همینطور در مورد نحوه فروش اینترنتی فرش سجاده ای مسجدی و دریافت آخرین تصاویر و طرح های فرش محرابی مسجدی اطلاعات لازم را کسب کنند. ضمنا با تماس با مدیریت محترم فروش ضمن دریافت مشاوره رایگان 24 ساعته آخرین تصاویر و طرح فرش محرابی را روی گوشی موبایل خود دریافت کنید.

http://pariscarpet.blog.ir

سجاده فرش مسجدی طرح آسایش در انواع رنگ بندی :

طرح سجاده نماز پیشنهادی شرکت فرش ماشینی پاریس.

فرش سجاده ای مسجد طرح آسایش رنگ گردویی یا شکلاتی فرش ماشینی 700 شانه نخ اکرولیک هیت ست شده - فروش اینترنتی فرش سجاده ای مسجدی

فرش ماشینی سجاده ای 100 در صد نخ اکرولیک بدون پرز - فرش سجاده ای ستاره کویر یزد

سجاده فرش مسجد طرح آسایش آبی فیروزه ای - 100 در صد نخ اکرولیک بدون پرز - درجه یک - سجاده فرش ,

از جمله پرفروش ترین رنگ های فرش سجاده ای طرح اسایش آبی فیروزه ای می باشد و ضمنا از جمله طرح های محبوب شرکت سجاده فرش پاریس کارپت کاشان می باشد که زیبایی بسیار زیبایی به فضای داخلی مسجد می دهد.

ضمنا خریداران محترم می توانند با مدیریت محترم فروش جهت مشاوره رایگان و دریافت جدیدترین محصولات طرح فرش سجاده, روی موبایل خود با مدیریت فروش در تماس باشند.

 

مشاوره رایگان 24 ساعته : 09137292938 (جناب اقای سعید ایزدی )

تلفن کارخانه : 03154750655

آدرس کارخانه سجاده باف : کاشان - شهرک صنعتی سلیمان صباحی - بلوار چهارم - میدان هییت امنا

 

mosque carpet manufacurer texture iran turkey mihrab masjid

https://www.pariscarpet.com

https://www.pariscarpet.com/products/view/pid/27/lang/fa

 

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۶ ارديبهشت ۹۹ ، ۲۱:۲۴
سجاده فرش کاشان